Teie arvamus on meile tähtis.

Tagasiside aitab meil muuta teenindust paremaks.

Saatja nimi
Saatja e-post
Teade
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899 + 123456789 = ?

Palun sisestage matemaatilise tehte tulemus.

* Kõik lahtrid peavad olema täidetud.
Täname tagasiside eest!



27.01.2017

KredEx Krediidikindlustus kutsub ettevõtteid Eesti brändi tööriistu katsetama

Eesti brändi edendamiseks loodud nn tööriistakast on justkui osa meeskonnamängust - keskkaitsjad on oma töö ära teinud ning nüüd tuleb palliga edasi tormata ja püüda see väravasse lüüa, leiab KredEx Krediidikindlustuse juht Meelis Tambla.

Ekspordiga tegelevate Eesti ettevõtete koostööpartnerina näeb Tambla, et nn brändrahnu teema on küll palju kõneainet tekitanud ja eriarvamusi esile toonud, kuid nende seast ei paista välja, kas Eesti ettevõtjad ise on saanud ka lahendustega lähemalt tutvuda. Samas on just Eesti eksportijad Eesti brändi töövahendite peamiseks sihtrühmaks, mistõttu on KredEx Krediidikindlustus otsustanud korraldada töötoa, et ettevõtted saaksid küsida ja nn tööriistakasti praktikas järele proovida.

“Meil on tuhandeid ettevõtteid, kes püüavad leida iga päev parimaid lahendusi oma ettevõtte, toodete ja teenuste tutvustamiseks välisriikides. Just nemad oleksid kaasajastatud Eesti brändi ühed peamised kasutajad, kellega koos oleks tarvis uuele tööriistakastile otsa vaadata ja leida parimad viisid, kas ja kuidas nn brändrahn enda kasuks tööle panna,” selgitas Tambla.

Selleks, et esitletud brändilahendusi praktikas järgi proovida, kutsub KredEx Krediidikindlustus Eesti eksportijaid töötuppa, mida juhib Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav. “Töötoa käigus püüame leida vastused küsimustele, kuidas saab eksportija Eesti brändi abil oma sõnumeid võimendada, ja proovime järele, kuidas töötavad Eesti brändi materjalide jaoks loodud veebiplatvormid,” selgitas Orav ning lisas, et töötoa käigus valmivad ka praktilised lahendused tänastele eksportijatele.

Praktiline töötuba “Brändrahnud praktikas - mida neist minu ettevõttele kasu on?” toimub 17. veebruaril 10.00-13.30 Tallinnas. Ettevõtetel on võimalik vabade kohtade olemasolul töötoast osa võtta - selleks tuleb anda oma huvist märku aadressil krediidikindlustus at kredex dot ee.

KredEx Krediidikindlustuse eesmärk on kohalike ettevõtjate konkurentsivõime tõstmine ja ekspordipotentsiaali suurendamine kaasaegse ja paindliku krediidikindlustusteenuse pakkumise kaudu.

  • 14. detsember 2017

    Kodutoetust sai 356 lasterikast peret

    KredExi kodutoetust said sel aastal 356 kolme- ja enamalapselist vähekindlustatud peret, kokku kasvab nendes peredes 1261 last. Ühtekokku eraldati tänavu toetusteks 3,2 mln eurot. Toetuse suurim määr on 8 000 eurot, sealjuures korduval...

  • 13. detsember 2017

    Kuidas saab alustav eksportija enda äritehinguid kindlustada?

    Täna on Eesti ettevõtted kindlustanud end rohkem kui 4000 äripartneri vastu, et ennetada võimalikke makseriske ja kahjusid oma ärile ning samal ajal julgemalt oma äri kasvatada. Kuidas aga see kindlustus töötab? Eksporditehingute...

  • 07. detsember 2017

    Enne raha, siis kaup - kas töötab?

    Koostöö Eesti eksportijatega näitab, et võõras ärikultuur ja pikad maksetähtajad hirmutavad kodumaiseid ettevõtjaid ja innustavad neid küsima ettemaksu. Paraku vähendab see ettevõtete konkurentsivõimet. Kuidas siis toimida?...

  • 01. detsember 2017

    KredEx Krediidikindlustuse juhiks saab Erki Aamer

    KredEx Krediidikindlustuse uueks juhiks saab senine Eesti Meedia riskijuht Erki Aamer, kes asub uuele töökohale alates 1. detsembrist. Kindlustusseltsi juhatuse liikmena jätkab tööd Mariko Rukholm. KredEx Krediidikindlustuse nõukogu...