Teie arvamus on meile tähtis.

Tagasiside aitab meil muuta teenindust paremaks.

Saatja nimi
Saatja e-post
Teade
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899 + 123456789 = ?

Palun sisestage matemaatilise tehte tulemus.

* Kõik lahtrid peavad olema täidetud.
Täname tagasiside eest!



27.01.2017

KredEx Krediidikindlustus kutsub ettevõtteid Eesti brändi tööriistu katsetama

Eesti brändi edendamiseks loodud nn tööriistakast on justkui osa meeskonnamängust - keskkaitsjad on oma töö ära teinud ning nüüd tuleb palliga edasi tormata ja püüda see väravasse lüüa, leiab KredEx Krediidikindlustuse juht Meelis Tambla.

Ekspordiga tegelevate Eesti ettevõtete koostööpartnerina näeb Tambla, et nn brändrahnu teema on küll palju kõneainet tekitanud ja eriarvamusi esile toonud, kuid nende seast ei paista välja, kas Eesti ettevõtjad ise on saanud ka lahendustega lähemalt tutvuda. Samas on just Eesti eksportijad Eesti brändi töövahendite peamiseks sihtrühmaks, mistõttu on KredEx Krediidikindlustus otsustanud korraldada töötoa, et ettevõtted saaksid küsida ja nn tööriistakasti praktikas järele proovida.

“Meil on tuhandeid ettevõtteid, kes püüavad leida iga päev parimaid lahendusi oma ettevõtte, toodete ja teenuste tutvustamiseks välisriikides. Just nemad oleksid kaasajastatud Eesti brändi ühed peamised kasutajad, kellega koos oleks tarvis uuele tööriistakastile otsa vaadata ja leida parimad viisid, kas ja kuidas nn brändrahn enda kasuks tööle panna,” selgitas Tambla.

Selleks, et esitletud brändilahendusi praktikas järgi proovida, kutsub KredEx Krediidikindlustus Eesti eksportijaid töötuppa, mida juhib Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav. “Töötoa käigus püüame leida vastused küsimustele, kuidas saab eksportija Eesti brändi abil oma sõnumeid võimendada, ja proovime järele, kuidas töötavad Eesti brändi materjalide jaoks loodud veebiplatvormid,” selgitas Orav ning lisas, et töötoa käigus valmivad ka praktilised lahendused tänastele eksportijatele.

Praktiline töötuba “Brändrahnud praktikas - mida neist minu ettevõttele kasu on?” toimub 17. veebruaril 10.00-13.30 Tallinnas. Ettevõtetel on võimalik vabade kohtade olemasolul töötoast osa võtta - selleks tuleb anda oma huvist märku aadressil krediidikindlustus at kredex dot ee.

KredEx Krediidikindlustuse eesmärk on kohalike ettevõtjate konkurentsivõime tõstmine ja ekspordipotentsiaali suurendamine kaasaegse ja paindliku krediidikindlustusteenuse pakkumise kaudu.

  • 28. märts 2017

    Tule osale infopäeval "Renoveerimisest praktikult praktikule"

    RENOVEERIMISEST PRAKTIKULT PRAKTIKULE 6. aprill 2017 kell 11:00 Eesti Rahvusraamatukogu (Tõnismägi 2) pealelõunal renoveeritud korterelamute külastus Tallinnas päeva lõpp kell 17:00 Infopäevale on oodatud kõik...

  • 28. märts 2017

    Väike-ettevõtted saavad nüüdsest eksporditehinguid lihtsamini kindlustada

    KredEx Krediidikindlustus hakkab alustavatele eksportijatele ja väikeste ekspordimahtudega Eesti ettevõtetele pakkuma lihtsamat võimalust kindlustada end tellijate makseriskide vastu. KredEx Krediidikindlustuse juht Meelis Tambla selgitas, et...

  • 02. märts 2017

    “Eksporditegu 2016” auhinna sai Harju Elekter

    KredEx Krediidikindlustus andis täna üle traditsioonilise eksporditeo auhinna, mis omistati möödunud aastal välispartneritega silmapaistvaid lepinguid sõlminud ja eksporti kasvatanud AS-ile Harju Elekter. Välisturgudele siirduvatele...